kedisever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen nası bı adamsın ya yoorumum gorusum benı baglar hem saygısızca NE ALAKA gıbı bı kaba tabır kullanıyosun sahsıma karşı

hemde - rep atıyosun azcık delıkanlı ol adam ol cevapda verme senınle muhattap olacak yaşa sahıp degılım.
Adamlığı senden mi öğreneceğim.Zaten benle muhatap olacak yaşa sahip değilsin.Aramızda çok fark var her türlü.Boş konuştuğun için rep yedin