English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakasız içerik ve orjinal içerik yok diyorlar.Siteyi yollar mısın özel mesajla.



Ne alaka ? Ben şimdi kurallara uyan birini şikayet etsem banlanır mı ?
sen nası bı adamsın ya yoorumum gorusum benı baglar hem saygısızca NE ALAKA gıbı bı kaba tabır kullanıyosun sahsıma karşı

hemde - rep atıyosun azcık delıkanlı ol adam ol cevapda verme senınle muhattap olacak yaşa sahıp degılım.