Alakasız içerik ve orjinal içerik yok diyorlar.Siteyi yollar mısın özel mesajla.
Ne alaka ? Ben şimdi kurallara uyan birini şikayet etsem banlanır mı ?
sen nası bı adamsın ya

yoorumum gorusum benı baglar hem saygısızca NE ALAKA gıbı bı kaba tabır kullanıyosun sahsıma karşı
hemde - rep atıyosun azcık delıkanlı ol adam ol

cevapda verme senınle muhattap olacak yaşa sahıp degılım.