Sitemde bi tane bile kopya içerik yok sıkıntı orada :\
Alakasız içerik ve orjinal içerik yok diyorlar.Siteyi yollar mısın özel mesajla.
rakip olan şerefzin biri yuzunden sıkayet yemıssın hocam gecmıs olsyn
Ne alaka ? Ben şimdi kurallara uyan birini şikayet etsem banlanır mı ?