Çok bir şey edeceğini sanmam kardeşim. Çünkü eski tarihli profilleri toplu olarak çok ucuzdan alıyorlar. Eski tarihli profil arayanlar arkadaş sayısına falan bakmadan tanesini 1 TL'den falan alıyorlar. Fiyatını tam bilmiyorum ama çok ucuza alıyorlar.