benimde FS-8T sunucu windows raid olarak geldi. bir türlü bozamıyoruz

.
vaziyet bu:
Bu ovh de bu olaylar artık zıvanadan çıkartıcak milleti

. 8 TB aldık 6 TB hiç bir şekilde raid bozulmuyor 2 TB alan boşta duruyor.
Windows üzerinden software Raid0 yapılmış sanırım. Yeniden Raid siz format attımadan düzelmeyecektir. Yanlış biliyorsam düzeltin tabi