Bizde 2 Ağustosda verdik ama hala yok ortalıkta. Neyse sabreden derviş muradına erermiş
Panelden faturalar bölümüne bakarsanız bir seçenek çıktı, 100mbit istiyormusun diye onu onaylarsanız hemen teslim ediliyor sunucu...
Bir kaç mesaj öncesine bakarsanız forumda konuşuldu...