EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben teslim aldımda ne oldu esxi kurarken sorun oluyor, kurduktan sonra email ile gelen parolayla giriş yaparken ya sunucu bulunamadı diyor yada parola hatalı diyor...
suyunu zaten çıkarmışlardı iyice içine ettiler. anlaşılan iade isteyeceğiz.
net olsa şimdiden mesaj göndersek. bir yanımda iptal edin demeye el vermiyor.