15 günde teslim edildi siparişim. 3 gündürde bozuk sunucuyla oyalıyorlar.
Centos 6.x kurmak istiyorum modülleri bozuk. Ticket attıgımda cent osda bug var diyorlar başka kurun tavsiyesi veriyorlar.
Ovh kendi kernelini test ettiğini ve tavsiye edilen bu olduğunu belirtiyor(
http://img842.imageshack.us/img842/3598/4ye7.png nereleriyle test ettilerse...).
Ağzımı iyice bozdum sonunda manual olarak centos 5.9 kurdular.Üstüne basa basa raid0 belirtmeme rağmen bu seferde raid1 kurmuşlar . Şimdide paramı geri iade etmelerini istedim.
Tavsiyem sakın ama sakın bulaşmayın yiyemeyeceği muzu soyan tek datacenter şuan gözümde.
İlerisi ne olur bilmem ama şuan 5 para etmez bir firma.