selam

adsense takip ettiğime göre yayıncı açığı oldugunda alıyor siteleri. o yüzden şu an diğer sitelerinizle alamıyorsanız, başka sitelerlede almanız zor.

Bazı aralıklarda deneyin, haftada 1 defa misal. her sitenizden atın birer tane.

benim cok kaliteli sitem vardı kabul etmediler. sonrasında forumlarda 4-5 konu açıldığını gördüm, kabul edildim alındım vs. diye. bende başvuruldum, anında kabul edildi...

kolay gelsin