selam
adsense takip ettiğime göre yayıncı açığı oldugunda alıyor siteleri. o yüzden şu an diğer sitelerinizle alamıyorsanız, başka sitelerlede almanız zor.
Bazı aralıklarda deneyin, haftada 1 defa misal. her sitenizden atın birer tane.
benim cok kaliteli sitem vardı kabul etmediler. sonrasında forumlarda 4-5 konu açıldığını gördüm, kabul edildim alındım vs. diye. bende başvuruldum, anında kabul edildi...
kolay gelsin