Merhaba arkadaşlar bundan yıllar önce çok rahat adsense alabiliyordum.bu aralar adsense lazım oldu.hangi sitemle başvurduysam adsense kabul etmiyor hep aynı bahane siteniz google politikalarıyla uyumlu değil.1.onayı geçsem bile 2.onayda vermiyor.Birçok yöntem denedim ama nafile..

İsteğim sitesine güvenen bir arkadaşın sitesiyle başvuracağım 1.onay gelirse sitesine deneme boş reklamları koyacak 2.onayıda geçersem 50 tl ödeyeceğim.bıktım artık..

Sitesine güvenen pm atsın lütfen

not:adsense satışı yasak diye biliyorum.Bu tür alışverişte yasaksa konu silinebilir