burada birçok insan hala r10 dışında da bazı forumlara takılıyor.
emek verilmiş, zaman harcanmış değerli forum azda olsa hala var.
sormamda bir sakınca yoksa bu 100.000 konunuzun yüzde kaçı orjinal (alıntı değil)
yada kaç tanesi
heyy kankaa ben geldim nabersin yaaaa
gibisinden sohbet vari saçma konuşmalardan değil.