Yine siz
Konuları post olarak geçeriz ama yorumları yorum olarak geçebilirmiyiz tartışılır, test edip görmek lazım..
Dünya küçük derlerdide inanmazdım

yorumları yorum olarak değil.Yorumların hepsinide konuya ekletirmek gerek hatta makalenin en başından paragraf paragraf

Tabi konu sahibi ne isterse onu yapmak gerek