digikod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine siz

Konuları post olarak geçeriz ama yorumları yorum olarak geçebilirmiyiz tartışılır, test edip görmek lazım..
Dünya küçük derlerdide inanmazdım yorumları yorum olarak değil.Yorumların hepsinide konuya ekletirmek gerek hatta makalenin en başından paragraf paragraf Tabi konu sahibi ne isterse onu yapmak gerek