necoloks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar dilerim. Firma yazılımlarınızın fiyatları çok düşük hocam, emeklerinizin karşılığı bu fiyatlar olmamalı. Başarılı ürünler kolay gelsin.
Teşekkürler. Herkes ekmek yesin diye bu şekilde.