Arkadaşlar twitter hesabıma girerken ;
Teknik bir hata var.
Fark ettiğin için teşekkürler, bunu yakında düzelteceğiz ve her şeyi eski haline getireceğiz.
Şeklinde bir yazı geliyor .. Dün çıkış yaptım bugün hesaba giremiyorum..Neden olabilir ..
Aynı sorun bende de var. Eğer sorununuz düzeldiyse nasıl düzeldi bizimle paylaşır mısınız?