CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bololu Hasan Usta'da 3 tatlı + 6 çaya verdiğim 39 TL zoruma gitmişti benimde.
Benden beteri varmış
ben de aslı börekde su böreğiyle 1 caya 17 tl vermiştim. önünden gecmiyorum daha. cidden daha kötüleri de varmış