Konu
Alkollü kafeler neden kazık mekan?
13-08-2013, 11:00:44
#27
Emir
fena kazıklamışlar. bardak olarak 40 50TL olur ama 3 tane içsende dediğin para yapmaz.
keşke kontrol etseydin hesabı