Ben aylin çakır demesen bu kadar post girmezdi die dusunuyorum

Aramıza hoş geldin yinede
R10 ortamı hakkında fazla bi bilgim yok
beşik kertmesi vs değilim ben silin beni acil

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:48:52 -->-> Daha önceki mesaj 00:47:30 --
kendinle karıştırma herkesi.
Ortamı hararetlendirmeyelim lütfen