Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey bu kadar açık ve net ise hemen bir avukata vekalet verin. Siz askerdeyken konuyu o takip etsin. Olayı mahkemeye taşısın. Mahkeme sonucunda haklılığınız ispatlanırsa mahkeme masraflarını da karşı taraf öder, zararınızı da fazlasıyla tazmin eder. Yapanın yanına kâr kalmaz yaptığı.
1 aylık vds ödemesi için dava açma düşüncesinde değilim.Ciddiyetsizlik ya da kurnazlık, adına ne dersek diyelim burda ifşa edilmesi en güzel ceza olacaktır.