hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
server alan arkadaşlar varmış öncelikle serverı gelen arkadaşların gözü aydın bizim gibi derbederlerede geçmiş olsun sanırsam sinir krizlerinden ölüp gidecez ozaman belki teslim edecekler.
Sizin sipariş numarası kaç acaba?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:13:12 -->-> Daha önceki mesaj 18:03:07 --

Bu gün teslim edilme ihtimali varmı dedim, OVH'ın destek sisteminden gelen yanıt.

Beklemekten vazgeçtim...

Alıntı
I don't think so.

We have too much delays on this range of servers.

I suppose 1 week minimum before the delivery.