CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizden kiraladığınız sunucu da GRA D.C de OVH'nın yeni mekanı Fransa'da oda Roubaix adamlara yetmiyor salzburgda yakında tr.den boş arazi alıp yeni d.c için inşaate geçerler, nasıl olsa topraklarımızı satan birileri var
Hahaha valla güldürdün dostum beni iyi laftı. eline sağlık, bende beklerim yakında ovh fransaya dar geliyor artık.