Up-down için kullanabiliyor muyuz acaba? Kullanabiliyorsak sepet bölümündeki "Choice per feature" olarak ne seçmem gerekiyor? Ben windows olarak kullanmak istiyorum mesela. Pek içli dışlı değilim bunlarda.