Meslek lisesi çıkışlı ise, MYO için sınavsız geçiş yapılabiliyor diye biliyorum. Ama öbür türlü sınavsız girme imkanı yok. Sınava girmen gerekiyor, özel üniversiteler zaten çok yüksek puan istemiyor barajı biraz geçsen yeter. Tabi %25 bursu %50 burslu gibi kayıt olmak istiyorsan o zaman biraz daha yüksek puanlara ihtiyaç duyarsın.