Eskiden çok kişi katılırdı, noldu şimdi birdenbire. epeydir foruma girmiyordum..
sıkıntılar mı oldu ?..
Arkadaş iptal etmekle haklı.
Çoğu yarışmada sıkıntı çıkıyor ödemeler yapılmıyor cevap verilmiyor yarışma bittikten sonra falan , bu nedenle artık tasarımcılarda temkinli davranıyor düzgün işleyen bir sistem yok yani