MolenBeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden çok kişi katılırdı, noldu şimdi birdenbire. epeydir foruma girmiyordum..
sıkıntılar mı oldu ?..
Arkadaş iptal etmekle haklı.
Çoğu yarışmada sıkıntı çıkıyor ödemeler yapılmıyor cevap verilmiyor yarışma bittikten sonra falan , bu nedenle artık tasarımcılarda temkinli davranıyor düzgün işleyen bir sistem yok yani