önce ürün sonra ödeme kabul etmezsin sanırım.Telefonu elime almadan bişi diyemiyeceğim için kararsız kaldım.
Malesef dediğin şekilde gönderemiyorum, sonuç olarak orjinal bir cihaz değil garantisi yok. Fakat arkadaşın dediği gibi bende forumda çok sattım eski tarihlerde gittigidiyor, sahibinden, vs vs gibi yerlerde de çok satışım oldu.
Benzer üründen yaklaşık forum dışında 30 dan fazla sattım kamera dışında güzel telefon kullanışlı.
Twitter, facebook uygulamalar sorunsuz.
Kamerası vga pastel boyayla çiziyor sanki resimleri.
Teşekkürler bilgiler için hocam.