The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önce ürün sonra ödeme kabul etmezsin sanırım.Telefonu elime almadan bişi diyemiyeceğim için kararsız kaldım.
Benzer üründen yaklaşık forum dışında 30 dan fazla sattım kamera dışında güzel telefon kullanışlı.
Twitter, facebook uygulamalar sorunsuz.
Kamerası vga pastel boyayla çiziyor sanki resimleri.