aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiki yazılım kursuna gitmişim.
Asus ultrabook iyiki almisim hafiflik ve keyif icin birebir .

Birde Konuyu dagitmiyim ama merak ettim hangi kursa ne ogrenmek icin gitmistiniz hocam ?



GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi