Konu
R10 Düğün Konsept Ediyoruz
11-08-2013, 21:23:36
#58
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Yalnız benim kızım yok piyasada henüz
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.