samet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim ban sorun kimlik numaram yok tur ve adsenseye her dafasında basvurdum ve 5-6 ay kadar hesabım kapalı kaldı ve bu esnanda hesap sorunlarını cozmek ıcın gerekenlerı yaptım bana skıntı olusturulan lınkleır forumları gerekenlerı sıldım ve en sonunda polıtıka aykırısı oldugumdan ban kaldırılmıcagı soylendı yardımcı olursanız sevınırım
Konumuzda yer alan iletişim araçları ile bize ulaşabilirsiniz. Ayrıca pm atıldı .

HTC Wildfire S A510e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi