Tamam işte biz sesimizi gerekli platformlarda duyurmazsak olmaz, düşünün bu firma türk olsaydı şimdi tüm form sitelerinde bu adamlara bela okuyanlarla dolardı bizde ortak hareet edersek gene aynı olayı fransıza yapıp olaya fransız kalmadığımızı gösterelim.
Bunu yapmak lazım. Ama 3 5 kişi değil en az 10 15 kişi yapalım ki birileri rahatsız adam gibi görsün bilsin
C6603 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi