Tamam işte biz sesimizi gerekli platformlarda duyurmazsak olmaz, düşünün bu firma türk olsaydı şimdi tüm form sitelerinde bu adamlara bela okuyanlarla dolardı bizde ortak hareet edersek gene aynı olayı fransıza yapıp olaya fransız kalmadığımızı gösterelim.