Arkadaşlar sanırım gene hüsran gene hüsran ALLAH aşkına bir mesaj belirleyelim hepimiz o mesajı gerek twitter, facebook ve ticket bölümünden atalım kısacası burada böyle kendi kendimize yazana kadar adamları rahatsız edelim.