Konuyu hortlatmış olacağım ama aynı sorun bende var, Proxy den açılıyor site ama norma bir şekilde girilmiyor. flushdns ile önbelleği vs. temizledim.

Bu sorun düzeliyor mu kendiliğinden? yoksa bir şeyler yapmamız şart mı? yardımcı olabilir misiniz acaba, 1 gündür film sitem kapalı kaldı çünkü bu yüzden..