Öncelikle yardımlarınız için sağolun.
Adsense'yi siteme ekledim, eklediğim yerlerin arkaplanları beyaz olduğu için şuanlık eklediğim reklam gözükmüyor.Sanırım bu normal, Google 2. onayı verdikten sonra yazılar gözükmeye başlar diye düşünüyorum.
Kafama takılan bir diğer soru, sitemdeki reklam alanlarının her birine farklı kod alıp mı ekleyeyim yoksa aynı kodu her alana mı uygulayayım? Yardımlarınızı bekliyorum.