Konu
R10 Düğün Konsept Ediyoruz
11-08-2013, 13:06:03
#24
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Siz herşeyi hazırlamışsınız ama ben kızı daha vermedim
Önce kız isteme merasimi yapılacak. O damat buraya gelecek
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.