seotio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baba olur aslında. Ağır bi baba
Baba oldum zaten 4 ay önce ama ne görev verilirse yaparız


iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.