Konu
R10 Düğün Konsept Ediyoruz
11-08-2013, 12:48:52
#12
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
seotio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Baba olur aslında. Ağır bi baba
Baba oldum zaten 4 ay önce
ama ne görev verilirse yaparız
iPhone cihazım ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.