Merhaba,
İngiltere lokasyonlu bir VDS kullanıyorum ve bu VDS'de bazı sitelere girerken Türk ipsi ile girmek istiyorum.İp değiştirsem VDS'den bağlantım kopar.Nasıl bir yol izlemeliyim yardım edin?Yani örnek vds'den r10.net'e girerken Türk ipsi ile girmek istiyorum.yardımızını bekliyorum.