Hidden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yerde çürük elmalar olur hocam ben elimden geldiğince bu faktörlere özen gösterip hak yemeden görevimi yapma gayretindeyim. Dediğiniz gibi Türkiye bölümü pasif uzun zamandır. Çok az sayıda insan görevini düzgün yapıyor ben bu düzgün insanların içinde kalma çabasındayım.
Kalabiliyorsanız ne mutlu size. Ancak sizde çok iyi biliyorsunuz ki, o en üstteki insanların DMOZ çokta tınında değil Kendi ceplerine giren paraya bakarlar

Saygılar,