Web siteniz için şöyle böyle çalışmalar yapalım diye daha çok mail alırsınız, önemsemeyin.

Lakin:

Site adresi vermeden sadece e-mail içeriğini de paylaşabilirdiniz.

"Guerrilla Force" nedir araştırabilirdiniz.

İlk 5 mesajınızın 2'sinde site adresinizin geçmesi bana hiç samimi görünmedi.

2 aylık bilmem ne sitesinin reklamını bu kadar efor sarfederek yapmanıza gerek yok forumda https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...rden-haberler/ kısmında sitenizin tanıtımını yapabilirsiniz.

İmza kısmına site adresinizi ekleyebilirsiniz, profil kısmınızdan sitenizi tanımlayıp rumuz'a tıklandığından "Web Sitesine Git" seçeneğinden faydalanabilirsiniz.

Site mi R10'da nasıl tanıtabilirim diye konu açsanız daha samimi olurdu.

Ayrıca "herkez" değil "herkes" iyi çalışmalar.