Rakun12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün açıldı konu, herkeste sorun var.

Geniş konu:

https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...a-ne-oldu.html
o zaman bekleyelim düzelir belki =)