Merhaba
curl için bir fonksiyon belirledim
function curl ($link){
$crl = curl_init();
curl_setopt($crl, CURLOPT_URL,$link);
curl_setopt($crl, CURLOPT_HEADER, 0);
curl_setopt($crl, CURLOPT_USERAGENT, "Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; rv:1.7.3) Trans/20041002 Firefox/0.10");
$data = curl_exec($crl);
curl_close($crl);
return $data;
}bunu anasayfada aşağıdaki şekilde kullandım
$site = curl ($link);
ve çektiğim siteyi ekrana yazdı
ama herhangi bir şekilde yazdırmadım
localhostta yapıyorum bunu
sunucuda yaptığım zaman ekrana yazdırmıyor
ama localde kendi kendine ekrana yazdırıyor
ayarlardan şüpelendim ama herhangi bir şey bulamadım
bilgisi olan varmı ??