UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam arkadaşlar öncelikle iyi bayramlar.

Oyun sunucum disk inde sorunlar olduk yedeklerimizi başka sunucuya akdardık ip degişti oyundaki playerlerimin üzerindeki Kosdümler çıkmaz hale geldi ne yapmalıyız packla alakalı bir sorunmu yoksa sunucu ile alakalı bir sorunmu şaşırdım kaldım bilgi verebilcek arkadaşlar yazarsalar sevinirim
Benimde oyle bir hata başıma gelmişti. Gm charla Oyun içinde önce

/reload Sonrada / reload q yaptım düzeldi.