Hocam ben banladıkları url kaldırdım. Onun benzeri video download ile ilgili programlarıda kaldırdım ancak halen istenildiği gibi değilmiş. Yapcak bir şey yok artık kullanmıycam o sitemde adsense

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:09:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:57 --

Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neyi kaybettin de arıyorsun ? Ne adaleti Allah aşkına. Altta kalanın canı çıksın. Hem o sitelerin senin benim gibi 3-5$ ihtiyaçları yok, yani bir nevi adsense e eyvallahları da olmaz çok zorda kalırlarsa. Onlar bizim kadar düşünmüyordur. E hal böyle olunca adsense te inisiyatif uyguluyor demek ki. Eee senin sitene giren 100 200 kişi mi adamların sitesine giren milyonlarca kişi mi ? Ne yazık ki bence durum böyle. Geçmiş olsun.
Sağolun hocam yorum için adalet işte yapcak bişey yok