Ben üye oldum, adres aldım ve bir sipariş verdim.
Bakalım ne olacak.
Site güvenilire benziyor, tek handikap diyebileceğimiz şey şu, sadece finansbank kartı kullanıcılarına üyelik veriliyor.
Üye olurken finansbank kart bilgilerinizi istiyorlar.
Aldığım ürünlerin ödemesini farklı bir kart ile yaptım bende bakalım ne olacak merak ile bekliyorum