Yok kullanmadım malesef, ara ara gittiğim için alacaklarımı kendim getiriyorum lakin Amerikadaniste gibi bir site vardı, tam adresini bilirsem paylaşırım 600 dolarımı hiç etmişlerdi seneler öncesinden.
Diğer bir çok firma var ama deneme fırsatım olmadı güven açısından Finansbank etiketinin olması olumlu bir puan olarak gözüküyor, karar sizin. Yanlış yönlendirmek istemem kimseyi.