Forumda en cok satılan reseller olabilir lakin sürekli sunucularınız saldırı almakta ve sitelerin cogu kapali böyle bir hizmeti halen satıyorsunuz hayretler içindeyim..
Sizin iadeniz gerçekleşmemiydi acaba? Ayrıca saldırı alması bizim sorunumuz değil, 2Gbit saldırı geldiğinde malesef bunun koruması mümkün değil. Siteler keyfi kapatılmıyor, veri merkezi ip kapadığında yapacak bir şey yok. Mecburen saldırı bitmesini bekliyoruz.