hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ben şöyle düşündüm, ovh dünya devlerinden biri ve böyle bir değişime giderken büyük ilgi göreceklerini düşünmüş olmaları gerekli eğer düşünmemişlerse şahsen çok amatörlük olur derim.
Aynısını yazacaktım, benden önce davranmışsınız...

R10.net'teki kime sorsanız size siparişlerde patlama yaşanacağını söyleyebilirdi, bunu tahmin edebilmek için müneccim olmak gerekmiyor.

Giriş seviyesi sunucu + ddos korumayı 2.99€ fiyata satacaksınız patlama olmayacak
Xenon E3 1245v2 sunucu + ddos korumayı 39.99€ fiyata satacaksınız patlama olmayacak...

Patlama olmaması garip olurdu, kesinlikle OVH yönetiminde bir sorun oluşmuş.