Merhaba arkadaşlar.
Biliyorsunuz bazı ürünlerin Türkiye'ye gönderimi olmuyor ya da çok yüksek kargo bedelleri oluyor. Bunun için amerikadan al vb. siteler var.
Size Amerika'da bir adres veriyor, ve kargolarınızı sizin için teslim alıp isterseniz bekletip, diğer kargolarınız ile birleştirip öyle gönderiyor adresinize.
Bu tarz servisleri kullanan var mı daha önce? Güvenilirlik boyutu nedir ne değildir ?