Amerikayı unutun. Adamlar senden ingilizce konuşmanı istiyorlar tamamen. Burda bir Türk üniversitesinde hazırlığı geçip orada üniye yazılan kuzenimin dilini yeterli bulmadılar. 1 sene dil eğitimine tabi tuttular. Sonra üniversite içinde kendi hesaplarını geçtim babasının banka hesap bilgilerine kadar istedilerde anca ikna oldular. Zar zor gidecek.

Ve washington civarındaydı aylık harcaması 2k$. Kiralar çok pahalı. Amerika harici yerleri araştırısan daha iyi olur.