Bozdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim kızdığım nokta ban yemem değil olabilir sitem ihlal yapabilir. Her sitede ihlal var benim kızdığım nokta neden tamindir gezginler indir.com vb sitelere ceza vermedikleri madem adaletli bir sistemi var googlenin banlasın ozaman bu siteleride
Hocam neyi kaybettin de arıyorsun ? Ne adaleti Allah aşkına. Altta kalanın canı çıksın. Hem o sitelerin senin benim gibi 3-5$ ihtiyaçları yok, yani bir nevi adsense e eyvallahları da olmaz çok zorda kalırlarsa. Onlar bizim kadar düşünmüyordur. E hal böyle olunca adsense te inisiyatif uyguluyor demek ki. Eee senin sitene giren 100 200 kişi mi adamların sitesine giren milyonlarca kişi mi ? Ne yazık ki bence durum böyle. Geçmiş olsun.