http://www.hepsiburada.com/liste/art...fview%3dlister

Bu tabletten kız arkadaşımda var gayet güzel tablet , tek sorunu pil.Ekran kapasitif ekran , dokunmatiği gayet güzel.Hızı gayet güzel...

F/P üründen ipad de ki kaliteyi beklemediğiniz sürece memnun kalırsınız.